SabireA Semcey Marka falan almadım, normal iç çamaşırcıdan bir tane destekli bir de yarım atlat tarzı aldım. Öyle markalarıelbetvarfır ama hatırlamıyorum.
Busu Semcey ben deneme amaçlı e-bebekten aldım 2 tane kullanıyorum hem rahat hem de kumaşı çok güzel tavsiye ederim 👍 birde yarım atlet büstiyer tarzı penye olanlarda çok kullanışlı oluyor
Canvecansu Pentiden indirimde aldım kullandığım en yumuşak sütyen. Rahatlığını anlatamam kesin tavsiyedir
Kubrabalik Semcey imor marka kaplı ve kapsız aldım kumaşları çok ve rahat daha kullanmadım ama denedim
Dmlyldz Semcey ben e-bebekten 2 tane aldım sonra birde hastane için atletli emzirme sütyeni aldım gayet kullanışlı bunlar yeter diye düşünüyorum. Başka almayacağım
Busra221 Semcey e bebekten aldım 1 adet denemek icin malı güzel rahat umarım kullanırım taktığımda desteksiz olduğu değişik geldi 🙈
Kapalikutu Semcey kaplı olanlar pedli olanlar diye biliyorum diğerlerinin ucu gösterme problemi oluyormuş sanırım. Balenli de demirli olanlar onlar önerilmiyor pek 🤷🏼♀️