Kızlar merhaba 😊
ben yeni bir anne adayıyım. Nisa hastanesinde muayene oldum asiye hanıma . Çok övmelerine rağmen bana çok soğuk geldi açıklama da yapmıyor fazla. Bide eşimi almıyor içeri. İki seferdir alttan bakıyor çabalamıyor bile karından bakmaya görünmedi diyo direk. Bunlar neyse de eşimi almamasına çok üzülüyorum. Bana doktor önerir misiniz güzel açıklama yapan ,eşimin girmesini sorun etmeyen lütfenn