Şöyle diyim
Ben ameliyat olurken 2 yıl öncesi spinal ve epidural diye ayrım olmamıştı. Belden vurmalı yani spinal olmuştum. Yeni karşıma çıktı. Ikiside aynı ama farklı şekilde iğne vuruluyor. Doktorumla konuşacağım bu konuyu bende. Hangisi daha iyi diye.