sehrikarabulut Merhaba kızlar yarın kontrolm var 18 haftalık olduk bize Dua edermisnz herşey yolunda gitsin Rabbimin izniyle🤲🏻
Ceydaaaaa sehrikarabulut İnşallah güzel haberlerle dönersin canım Allah gönlüne göre versin yüzünü güldürsün inşallah 🤲 Bende 18 haftalık hamileyim ve haftaya detaylı ultrasona girecem 2 haftadır kötü bişey çıkar diye kafayı yicem düşünmekten 😔
handegozgoz @sehrikarabulut#Her şey yolunda olsun dilerim. Biz de 17+1 olduk, randevumuz pazartesi 🥰 heyecanla bekliyorummmm
sehrikarabulut Ceydaaaaa Amin kuzum çok sagol Rabbim hepimizin gönlüne göre versin herşey Allahtan sen içini ferah tut bu benm ikinci gebelim ilk gebelimde preeklampsi yaşadım 37 haftalık doğum yaptım kızım 4.5 yaşında çok şükür Dua et bol bol ❤️