Merhaba bizde artık 36+2 olduk .Eşim bugun tutturmuş özele gidip sezeryanla doğumu yaptiralim diyor.Ama ben ise normal doğum ile sehir hastanesinde doğum yapmak istiyorum.Sizce beklemeli miyiz. sadace sebebi zaman geçmiyor bir an once sevmek istemesi.