Naylonbranda 12+1 haftalıkken perinatoloju doktoru ikili taramada cinsiyet tahminim kız dedi bugün ayrıntılı ulturasonum vardı 22 haftaligim tam Dr cinsiyete erkek dedi ayrıntılı kesin midir
Larisa Naylonbranda masallah canimm cok sevindim ❤ sende merakla bekliyordun allah sevincini arttirsin insallah bende haftaya senin gibi sevinipp buraya yazarim insallahh rabbim dileyen herkese gonlundekini nasip etsin saglikla aminnn ❤❤❤🤲🤲🤲🤲
ipek-smr 12 haftalıktan sonra hiç kontrole gitmedin mi başka tahmin de bulunmadı mı eğer ayrıntılı kesin erkek demişse erkektir canım ayrıntılı da herşey çok net çünkü
Naylonbranda ipek-smr gittim canımda devlette soylemiyolar şansıma bı Dr söyledi oda 12+1 de işte her defasında sorduğumda detaylida söyleniyor devlette dediler
Elifdoan Bende tutamadım kendimi alışverişe başladım ama bunhafta detaylı var bana ne dicek bakalım 😂 kendi doktorum 14-18de kesin erkek dedi
ipek-smr Naylonbranda yaaa anladım canım valla özel de söylüyorlar ama yanılan da çok oluyor kız diyip detaylıda erkek olan var erkek diyip yine kız olduğunu öğrenen var 12-13 te yapılan tahminler çok az doğruluk payı var en net 18-20 haftalar arası olandır
Naylonbranda ipek-smr doğru söylüyorsun canım devlette öyle bı tahmin yaptı detaylı erkek dedi haftam da büyük artık 22 haftaligim kesindir insllh 🙏🙏
ipek-smr Naylonbranda maşallah canım ben de 19+1 im bana da bi kız bi erkek bi kız bi erkek kafam allah bullak oldu 🤣🤣detaylıyı bekliyorum
Naylonbranda 1-2-3 hayır canım devlete gittiğim için sadece 12+1 de Dr cinsiyet tahminim deyip ikilide söyledi bı daha gittiğim Dr larin hepsi detaylida söyleniyor bekleyin dediler
Naylonbranda Larisa amin canım insllah evet çok büyük bi umutla bekliyordum bugün Dr deyince ne diyecegimi şaşırdım inanamadim insllh bu sevinci sanada yasatsin🙏🙏
Hulya1212 İnşallah banada böyle olur banada kız dedıler ınsallah rabbım banada nasıp et erkek desın dr hayırlı olsun cnm
Larisa Hulya1212 insallah sizde bende ve isteyen dileyen herkes gonlundekini duysun insallah saglikla aminn ❤❤❤🤲🤲🤲