Zehra2604 Rabiahamza32 26 dan 29. haftaya kadar çok azdı hareketi, korkuyordum sürekli çikolata falan yiyordum hatta, ama normalmiş o haftalarda. 30. haftadan itibaren hergün hissetmeye başladım, şuan da hiç durmuyor ☺️
Cafede Rabiahamza32 cok hareketli bnm bebegim bnce en rahat ettigi su haftalar olsa gerek buyudukce yeri daraliyor cnku
lavienrose Zehra2604 26 benim de şuan gerçekten öyle mi benim de sanki biraz azaldı gibi yani insan bi kere hissedince sürekli hissetmek istiyo 😍
Rabiahamza32 Zehra2604 bende 29+1im gun icinde hareketi var ama tekme hisstmiyorum azsekilde hissediyorum ne bilim cok korkuyorum
Zehra2604 lavienrose şuan 33. haftamdayım, resmen dalgalanıyor karnım sürekli, öyle vurup geçmiyor artık 😂😂 biri varken yanımda utanıyorum hatta karnımı kapatıyorum elimle 😂