MinnieMouse havvaace sabah sezaryene alicaklar, yatisim yapildi ve 3 saatte bir nst olcumu yapiliyo zararli olsa yapmazlar bu kdar 🤭
555074 havvaace bende protein kacagi çıkmıştı 32. Haftada aldı ilk nst de 37. Haftamdaym çok şükür kaçak geçti ama nst ye devam 😊
Wonderanne havvaace ilk 33+5te girdim sancım var demisyim ama bebeğin baskısındanmis yarın kontrol var 35+4 oluyoruz büyük ihtimalle yine girerim
hellomum havvaace 32 de kontrole gittiğimde bundan sonra her kontrolde nst olacak dedi doktorum, cuma günü ilk kez yaptırıcam ben de 😊
Blcns havvaace bir problem gözükmediği için 35. Te girdim ilk. Bundan sonra da her hafta gireceğim sanırım. 39da doğumum var
Eymen-s Turkoglu benimse özel de 36da gel dedi nst için ama bebek dönmediğinden mi acaba geç gidiyorum ben anlamadım
Turkoglu Eymen-s benim bebek üçüncü trimister döneme girdik gireli dönük ama 36 da alıyolar demekki 32 de niye aldılar acaba arkadaşları ona şaşırdım
Aylaninannesi havvaace bende 30 da girdim kim ne biliyor da erken diyor Allah aşkına doktor öyle uygun görmüş girmişsiniz boş bol konusmasınlar 🤣