Yasemin3457 SeZeryan olan annelerin 2 sene geçtikten sonra hala dikiş yeriniz acıyormu ve yeniden hamile kalınca ultrasonda bakarken baskı yapınca canınız acıyormu
seymoska Yasemin3457 benim kızım 4 yaşında ben 25 haftalık hamileyim.Bende his kaybı da yok ağrı da,sızı da acı da.Çok şükür.
Ecesuben Yasemin3457 13 aylık kızım var ikinciye hamileyim geçen hafta ultrason a girdim herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Ama ileriki haftalarda karnım büyüdüğünden ne olur acır mı bilemiyorum tabi
Saglikanne Yasemin3457 Yok hiçbir acı ağrı olmuyor çok şükür his kaybı yahut soğuklarda bazıları ağrıyor diyor öyle birşeyde olmuyor 32 hafataligim şimdi erkek olduğu içinde baya öne doğru şişti Ve gergin karnım ama dikisleride sıkıntım yok çok şükür