En son rahim filmi çektirdim. Dün raporlarımla doktora gittim rahimi birazcık düzleştirmemiz lazım bebek oturması için dedi. Histeroskopi önerdi. Bu işlerden anlayan doktor önerdi gerekli mi baktır diye. Pıhtılaşma sorunumda varmış. Bir yanım hemen ol bu işlemi diyor bir yanım korkuyor. Rahmime zarar verirler mi diye. Sonrasında bu işlemi yaptırsam da gene düşük olur mu diye. Bunların aynısını yaşayan var mı?