Yagmurahmet16 Masal6161 Rabbim sagsaglim kucagina almayi nasip etsin canım bende tip bebekle hamileyim bana da doğumunda dua eder misin saglikla evlatlarima kavuşayım 🙏
Misssimsek Masal6161 bende tup bebekle 36.haftaya geldim. Inşallah sagsalim alırsın bebeğini kucağına 💕 doktorum doğum şeklini bana bıraktı bende sezeryan istedim. Sen de sezeryan mi olacaksın. Birde kaç haftaliksin tam olarak canım.
DamlaNur29 Masal6161 allah sağlıklı sıhatlı kucagına almayı nasip etsin bizimde tüp bebek eylülde doğumum inşallah ❤
Masal6161 Misssimsek amin inşallah canım sağol 39 haftalığım yarın sezeryan olcam doktorum da riske atmaya gerek yok demişti
Eslem0101 Masal6161 bende tüp bebekle hamileyim insallah pazartesi doğumum var Allah sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin 😊
Arsu1661 Benimde tüp bebekle 14+2 olduk çok şükür daha yolumuz war inşallah bizde sağlıkla kavuşuruz ☺️ Rabbim yardımcınız olsun sağlıklı hayırlı doğumunuz olsun inşallah 🤲🏻🌸
Alyali Bende tüp bebekle hamileyim 3 haftam kaldı Allahın izniyle Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın sağ sağlim bebişlerimizi kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️