Merhaba anneler, bu durum beni çok huzursuz ediyor evet utanılcak bisey değil ama bunun için yeni hesap açtım 3 sene olacak bu hastalığa yakalanalı önceden çok daha kötüydüm evet eskisi gibi değilim ama tamamen de geçmiyor ve de hamile olduğum için çok üzülüyorum kurtulmak istiyorum bu hastalığı atlatmış var mı aranızda nolur yardım edin çok yoruldum bu hastalıktan