Reyhan55 Merhaba arkadaslar 2.Gebeligim7 haftaligiz Dr bebeğimn kalp atışını goremedi haftaya tekrar cagrdi ilk Gebeligim de 5. Hafta da görmüştü bu durumu yaşayan var mi
Alps Reyhan55 bende 7+1 im ne bebek var ne kalp atışı.. yarın gidecegim bende inşallah sorun yoktur ikimizde de ..
Reyhan55 ecembugra53 ya hani görmkle dinlemek farklı ilk bebeğim 5. Hafta da gördü ama 10 . Haftalar da sesini duyduk
Reyhan55 sue92 peki o nasıl oluyor can acitiyormu ilk doğumum normal.oldu daha onun psikolojisini atlatamadm kızım 1 yaşına yeni girdi
Ltf3053 Bende sağlık ocağında 7 haftalıksn dediler dpktara muayeneye gittim 5+4 çıktı kese oluşumu var ama kalp atışı yok daha 10 gün sonra gel dedi bende sabrsizlaniyorum biran önce duymak istiyor insan telaş yapıyorum
Asude123 Reyhan55 hiç acımıyor bende çok korktum başta ama doktorunuz sizi zaten yönlendiriyor ve rahatlatıyor acıtan bişey değil yani korkmayın
Asude123 Reyhan55 bende 6+6 haftada gittim kalp atışını duyamadı. Hatta vajinal ultrasonda da baktı yine duyamadı. Yarın tekrar gidicez 8 hafta oluyoruz yarın.