Merhabalar güzel anneler😍 Bizde 35+2 deyiz. Aldığım kilolar psikolojimi yerle bir etti pek güzel Bi hamilelik geçirdiğim söylenemez birde sürpriz Bi bebek olunca kendimi hiç hazırlayamadım. O yüzden doğumdan sonra hızlıca eski Halime dönüp oğlumla mutlu mutlu yaşamak istiyorum inşallah 🙏🤗 Tecrübeli annelere sorum şu; normal yada sezeryan sonrası korse kullanıp da faydasını gören var mı? Varsa hangi marka- model kullandınız lütfen yardımcı olur musunuz🙏 Şimdiden alıp hazırlamak istiyorum çoook teşekkürler 🤲