Ozgecetindag ahh canım benim şekerli yemenin bebeğin hareketlenmesiyle alakası yok dedi benim doktorum. Bebeklerin bu haftalarda sinir sistemi tam gelişmediği için uyku ve uyanıklıkları saniyelik oluyor. Beyin gelişimini tamamlaması sürekli uykuda. Beyinleri uykuda gelişiyor. Uyanıklıkları bilinçli değil, hareketleri ise sinirsel seğirmeler aslında. Sen de uykunda nasıl dönüyorsun, bilinçsizce. Aslında uyanık değilsin o esnada. Takma lütfen çok normal. Ben 18deyim ufak dönüşlerini hissediyorım sadece.