Sinem1903 doktorun verdiği tarihte 40+4 olcaz bizde yani 42ye kadar beklemek istemiyorum. Doktorum ne söylersem ılımlı yaklaşıyor isteklerimiz ve düşüncelerimiz aynıydı şuana kadar. Salı günkü gidişat nasıl olur bilmiyorum. Bu arada çatın çok dar demediler biraz dar dediler o da bebeğimin kilosuna göre değerlendirilince dar kalıyor. %50 ihtimal vermişlerken değerlendirmek istiyorum. Kafam da soru işareti kalmaması için sonradan acaba yapabilir miydim dememek için denemek istiyorum 🙏🏼