Duygukahraman 40+1 olduk ama bizimki gelmiyor 🤦🏽♀️ Doktorumuz dört gün kadar bekleriz sonrası risk oluşturuyor dedi ,, ne yapabilirim (banyo+masaj+hurma hepsini deniyorum)
1994ozay Duygukahraman bende denedim olmayınca olmuyor Cuma gününe kadar doğurmszsan suniyle doğurtacak şimdi heyecandan uyuyamıyorum defalarca kalktım yattım duş edin bende aynı durumdayım suniyle olmazsa sezeryan İnşaalah Hayırlısıyla doğursam başka bişey istem
burcuali38 Duygukahraman canım ne yapsanda keyfi yetmezse gelmiyor sıpalar 😁 bende 40+3de doğum yaptım doktor 40+4de yatış verecekti suni sancı verecekti bende çok korkuyordum kendi sancım gelse diye dua ediyordum çok şükür yatış yapmadan bir gün önce kendi sancım geldi ve doğurdum.İnşallah seninde bu 4günde kendi sancın gelir hayırlısıyla alırsın kucağına bebişini 😇
dorukayra Duygukahraman yürüyüş yap cnm sık sık uzun süreli olsun inşallah kendi sancınla doğumun olur
Obsesifk Ayy oda kötü kendi sancınız gelir inşallah beklemek yıpratıyor insanı bende öyle olmam inşallah ben çok sabırsızım 🤦🏼♀️🙏🏻
Duygukahraman Obsesifk sezaryandan daha çok korkuyorum umarım kendi sancılarım bir an önce başlar ,, bende beklemekten bi hal oldum