Eemmyy canım , ben 14+1 im dün doktora gittim cinsiyetini gördü fakat biz balon patlatacagımız için Kağıda yazıp verdi şimdilik teyzemler ve annemler biliyor çok merak ediyorum cinsiyetini👼🏼🧿 şimdi tatildeyim İstanbul’a gidince kendi doktoruma randevu aldım o zaman 15+3 oluyorum inşAllah aynı cinsiyeti söylerler bilmiyorum doktordan doktora değişir mi 🥰 Sabırısızım bulantılarım benım de azaldı şimdilik iyiyim sağlıkla gelsinler inşAllah❤️❤️