Goncarnesarel ben bi zarar veya yan etkisini görmedim canım zararı olacağınıda düşünmüyorum ilk 4 ay bekledim 16.haftam geçerken ilk dip boyamı yaptırdım sonra korona araya girdiği için yaptıramadım 33.haftamda tekrar boyattım şimdi 37+4’üm dibim daha gelmediği için doğumdan sonra boyatıcam