Babyy1S Busra-1819 mesela ben hiç kusmadım ama aşermedim bu nasıl olucak o zman 3.aydan snra vucudün ihtiyacıdır aşerme degildir
Sezensu Busra-1819 Ben 🤚🏻 21+3 daha hiç aşermedim oysa ki çok özenirdim böyle yatarken canım şunu çekti diyeyim eşim gitsin alsın ama olmadı maalesef 😿
ecembugra53 Busra-1819 ben as erdim ama öyle cok değil 😂 sadece çileğe ermiştim oda geçmişti o zaman daha as ermem olmadı 😊
Busra-1819 AysaRuzgar ya çok istiyordum nasıl diye merak ediyorum ama hamilelik yarıyı geçio hala yokk
rodin123 Busra-1819 ben kızımda hamileliğimin sonuna kadar tek bir kere canım kakaolu kek istedi onu istedim şimdi tekrar hamileyim habire canım erik istiyor daha 11 haftalığız 😂
SenaSrts Busra-1819 22 haftalik olduk sadece 1 kere aserdim bir dahada asermedim.hatta eşim, annemler yengemler etrafimda dönüyor birsey iste yapalim alalim diye 😂😂😂 ama hic birsey istemiyor canim yemek zorunda oldugum icin yemek yiyorum resmen 😕
Mircet Busra-1819 Ne güzel işte kızlar neden aşermek istiyorsunuz ki 😂 ben hem full kustum hemde full eşerdim.Aşerdiğim şeyi yiyip üzerine kusuyordum o kadar çok üzücü bir durum ki bari yiyim içimde kalsın 😂
M_N_R Busra-1819 28+5im.Aşermeden eser alamet yok🙄😂Ama boyle bi yiyecegin kokusu falan gelince hoşuma gittiyse aşiri yemek istiyorum onu agzim sulaniyo.En cokda ekşi şeyleri😋😋😁