Hduygu Normal doğum için çok çabaladım ama açılmam olmadı bi türlü . Suni sancıdanda korktuğum için ve günüm geçtiği için şuan sezeryan kabul ettim. İnşallah sağ sağlim çıkarım burdan. Dua edin
Lara44 Hduygu canım sağlıkla al kuracağına hiç korkma bende sezeryan oldum temmuz da çok rahattı ki ben aşırı hassas canım tatlı biriyimdir. Spinal mı olacaksın ? Genel mi ?