Merhaba anneler bugün 36 haftalık olduk bebeğim sürekli toplanıyor bi dakika bile sürmüyor ama bi uzanayım diyorum hop ne tarafa yattıysam o tarafa toplanıyor hemen kalkıyorum oturuyorum nefesim kesiliyor başına gelen var mı? Normal mi bu haftalar da?