kayramine 36 haftalık hamileyim doktoruma çatı muayenesi yapıp yapmayacağını sordum ileriki günlerde. O da gerek yok dedi. Bu arada şuan her şey normal doğumu işaret ediyor. Çatı muayenesi yaptırmadan normal doğum yapan var mı merak ettim
Tucenur kayramine ben 34 haftalıgım bugun gittim norml doguma uygun dedi 15 gün sonra yani 37 haftada catına bakıcaz dar mı deilmi ona göre dedi
2020-2020 kayramine Benim çok merak ettiğim bundan 100 yıl önce çatı muayenesi denilen şey varmıydı 36. Haftada yapıyorlarmıydı
LeylaEce Benim doktorum da çatı muayenesini hastahaneye yatışta yaptığını söyledi neye gore karar verecek aklımda bir soru hep
Gkce0402 kayramine benim doktorum da yapmadı çatı muayenesi suyum gelip hastaneye gidince sadece açıklık muayenesi yaptılar normal doğum yaptım
ftmctn5151 Benim doktorum da yapmadı 38+1 de kontrole gitmiştim o gece doğurdum ve normal oldu. Kontrolde yapicak mısınız diye sordum. Gerek yok zaten uzun boylusun demişti. Bebekte çok iri bı bebek değil demişti. Şimdi ,15 günlük olduk bile kızımla 🤗
AybarsMomy kayramine 38+1iz bugün kontrolde yaptı çatı muayenesini. Zaten 35te gittiğimde söylemişti 38de yapıcam diye. En baştan beri bana sen normal yapabilirsin boyun uzun yaşın müsait görünüyor kesin karar için bakıcam diyordu zaten.
kayramine Forumda herkes 37-38 de çatı muayenesi olduğunu söyleyip doktorum da hiç gerek yok deyince benim de aklımda bir soru işareti olarak kaldı.