Cerenn06 aynen haklısın öyle gerçekten.
bende basında sormuştum hiç bi sıkıntı yoktu bi hafta önce kontrolüm vardı onda da suyu gayet iyiydi ben daha önce bi fitil kullandım o geçirdi şimdi tekrar aynı fitili istedim kullandım bakalım azaldı iyice.
birde üşütüp ayaklarımı sıcak tutmayınca artıyor bende