Nazlican canım ben ilk ayımdan itibaren uçakla seyahat halindeyim suan 8 aylık olduk son bir uçuşum kaldı işlerimi halletmem için suana kadar bende bir sakınca yoktu doktorunla konus muayene ol uçabilir raporu al (: herhangi bir sıkıntı olmaz dediğin gibi doktorunla görüş o daha detaylı bilgi verir sana içini rahatlatır