Nisaipeek Kızlar 32+5 haftalık hamileyim doktorum suyumun fazla olduğunu söylüyordu başka bi doktorlayım suan o da dedi sınırın üstünde suyun fazla diye bunun avantaj dezavantajları neler bilen var mı?
Rabia95 Nisaipeek erken doğum riski var, şeker belirtiside olabilir. Bende 20 haftalığım bana da sınıra yakın kavun karpuz kiraz pirinç yeme dedi
MinnakLiva Nisaipeek benimde öyleydi meyve yemeyi kestim düzeldi kesinlikle şeker ve hamur iş itüketme
Nisaipeek MinnakLiva tesekkür ederim dikkat edicem ama meyvesiz napcam bilmiyorum soğuk soğuk iyi gidiyodu😋😋😓
Nisaipeek Prensveprensesinannesi hayırlı vaktinde doğsunlar insallah 40 a kadar dursun istiyorumm☺️☺️🙈