Hnifeatr Merhaba kızlar çok agrım var adet sancısı gibi ve belim de çok ağrıyor dinleniyim dedim biraz geçmezse gideyim mi acaba acile ? Yasayan oldu mu hiç
Havvaa25 Hnifeatr ck norml cnmm artk yalancı sancılar oluyor kontrolune gt nst ye grersn ztn bnmde 37 hafta bnmde olee. Norml dedı doktor
61gamze81 O haftalarda yalancı sancılar falan olabiliyormuş bi duş al geçmezse gidersin doktora canım