Normal beklerken sezaryen olduk çok şükür ikimizde iyiyiz. Kendimize gelince hikayemizi paylaşıcam. Benden bi kaç tavsıye olsun mutlaka mama ve biberon bulundurun ve göğüs pompası. Bir de depend değil de hasta bezi bulundurursnız daha iyi olur dependi değiştirmek için sürekli pijamanızı çıkarmak zorunda kalıyorsunuz hasta bezi daha rahat. Şimdilik bu kadar. Sormak istediğinizi sorabilirsiniz. Birde spinal oldum çok şükür çok rahattı. Hiç korkmayın.