Ugurlugizem 20 haftalık hamıleyım hıc bebegımın haraketını hıssedemedım ultrosonda kıpır kıpır ama ben hissetmıyorum sizler nasılsınız
Sema166 19 Ugurlugizem Bende 19+4 haftadayım şuana kadar hiç hissetmedim ufak bi pıtırtı bile moralim bozuluyo ama bakalım inşallah hissederiz en yakın zamanda 🙏🏼
Esra16 Bende 20 haftaligim canim ama bazen sakin bazen kipir kipir tekmeliyip duruyo suan hatta ya tekme ya hickiriktir diyr dusunuyorum 😍😍