Nansnnsnsn Merhaba Kızlarrr 🙋♀️ Ben 36. Haftamdayım ve bir haftadır ayaklarımın biraz şiştiğini farkettim doğumdan sonra geçiyormu ve ne Kadar Süre kadar sonra bilgi sahibi olan varsa Yazarsa sevinirim ☺️🌸
bilaloguzunannesi Nansnnsnsn merhaba bnim de o haftalarda ayağım şişti 37+2 günlükken doğum yaptım ayağım çok şişmişti
Psikolog-anne Nansnnsnsn canım soguk tuzlu suya koy, ben her gün öyle yapıyorum benimde tam 35 te başladı, şuan 37 yim aksamları cok oluyor… Tuzlu su cok iyi geliyor