Arkadaşlar ben 38 haftalık hamileyim ara sıra göğüsümüzden süt gelirdi ama bu 1 haftadır daha fazla gelmeye başladı günde 2 kere geliyor be tek göhüsümden geliyor fark etmiyorum aktıgını bu sizce normal mı yada sütüm mü cok yardım ederseniz memnun olurum