Merhaba anneler 34+6 oldum doğum yaklaştı tabi ben aşırı stresli heyecanlı biriyim çok endişeliyim doğumum normalmi sezeryanmı belli değil ama çok korkuyorum işte doğum esnasında heyecandan endişeden bişey olurmu acaba eşim yanında olurum merak etme diyo ama yine de korkuyorum napmam lazım şimdiden teşekkür ederim 🙏😞