Kızlar hamile anneler ve lohusalar lütfen bana dua edin cuma günü doktora gidicem inşallah kalp atışı duyarım pazartesi gittim kalp atışı yoktu cuma gel duymazsak sorun vardır demekki dedi doktor benim iki düşüğüm birde erken doğumum var ve 2aylık oğlumu kaybettim lütfen dua edin bana duymazsam çok kötü olurum bi daha hamile kalmaya cesaretim kalmaz nolur hamile anneler bana dua etsin lütfen😔