Semamustafa Bebegin yukarıda durması ne demek oluyor bilen var mı. Benim sağ gögsümün altı baya ağrıyor ve nedenine Yukarıda durması dediler doğruluğu var mı yada yaşayan birileri 🤔
Esa Yukarda durması diyince benim aklıma makat geliş geliyo yani başı yukarda ayakları aşağı da doğum pozisyonu değil demek kaç haftalıksın
Semamustafa Esa 24+1 Valla nolduğunu bilmiyorum Oglum olacak Bebegin yukarıda o yüzden ağrın oluyordur filan dediler ama