Kızlar normalde bu gune kadar normal dogum denmıstı. Bugun 39 3 oldum doktor sezaryen olabılır dedı kendimi ıyı kotu normal doguma odaklamıstım.sezaryen deyınce baska doktora gıttım oda hemen hemen aynı seyı soyluyo. Soylenılen şu: sancım yok acılma yok ama nırmal dogum uygun suan catım. Bebek kanala gırmemıs, 4 5 gunun var dıyor gırerse normal dogum olur dedı, gırmezse 5 gunun sonunda sezaryen olur dedı. Bugune kadar sancı acılma olmayıp bundan sonra olmaöa durumu varmı, umıt etmeyip kendımı sezaryene alıstırmalımıyım. Benım gıbı 39 3de olupta hala sancısı ve acılması olmayan varmı aranızda