Merhaba kızlar.Az önce doktordan geldim kontrolüm vardı.hersey normal cok şükur erken dogum riskim de yok 28+3 haftalığım.Doğumu memlekette düsünuyorum doktor 34 haftadan sonra seyahate izin vermiyorum gideceksen o sekilde ayarla dedi.Eşimin izni o kadar fazla degil ben doguma daha yakın giderim diye düsünuyodum . Süpriz oldu acikcasi .Benim durumumda olan var mi doktorlarinizin yorumu ne oldu?