Mhtpctn Kızlar bu hapı sabah ac karnına ıcıyorum ıcınde o gun kusmalarım oluyor sızlerdede oyle olan varmı .doktor 1 hafta kestı ama kansız cıktım ben tekrar basladım ıcmeye ıcıncede kusuyorum🤷♀️
meltemustafa Mhtpctn Benimde çok midemi bulandırıyo ama kansızlık çok olduğu için sabah akşam aç karna içiyorum şimdi sabah uyku arasında içiyorum kusmamak için bide büyük tuvaletinde siyah oluyo canım farkettiysen
cigdemoktav Mhtpctn bende aç karnına alıyorum sabahları ama bana hiç bir yan etkisi olmadı , bünye meselesi olabilir .
meltemustafa Mhtpctn Her gün kusardım ama uyku sersemi tuvalete kalkınca sabaha karşı içiyorum öyle dene ben öyle buldum çözümü
Ertey Mhtpctn canm o hapa benim alerjim var göz kararmasi istifra yapiyo cok kötü etkiliyo. Gynferon kullaniyorum kan degerlerim de gayet iyi suana kadar her ay tahlil yaptiriyorum
Mhtpctn meltemustafa evrt cnm ben gunde bı defa ıcıyorum tahlıl sonuclarım dun aldım kansızlık cıkmıs kadın dogum doktoruma yarın gıdıcem bakalım o ne dıyecek . 2.tremester hamılelıgın balayı dıyolardı hıc oyle bısey olmadı bende daha 16.haftafayım 😳
Mhtpctn meltemustafa bende oyle ıcıyorum ama sonrasında uyandıgımda bıseyler yeyınce hemen kusuyorum. 2 3 gün bıraktım ıcmedım kusmalarım yoktu dun bugun ılaca basladım kusmalar basladı ağırmı gelıyor acaba bende anlamadım🤦♀️
mysweetbaby Mhtpctn sabah aç değilde yemekten 2 saat sonra alın ben öyle yapıyorum.benim değerlerimi hemen artırdı güzel ilaç aslında
Kader13 Mhtpctn doktorundan değiştirmesini isteyebilirsin ilk baş banada onu vermişti bogazımdan bıle geçmedi resmen plastik görüntüsü bile kötü bana önce şurup yazdı sonra başka doktorda maltofer fol verdi normal hap gibi daha iyi
ipekcim Mhtpctn canım eczacı sabah aç karınla dedi ama doktor kusturur dedi ogle vakit bir şeyler yiyip ilacı kullanıyorum hiç bir sıkıntı yapmadı çok şükür 😘😘 öğle onu kullandiktan sonra süt ve süt ürünleri kullanma 1 saat
Dzeyy Mhtpctn bende kullanıyorum ilk kullanmaya başladğımda aşırı mide bulantısı yaptı içip bişeyler yedikten sonra kusuyodum doktpruma söyledim akşam yatmadan 2 saat önce bişey yeme aç karna akşam iç demişti daha iyi geldi o şekilde mide bulantısı yapmıyor doktoruna danış istersen yinede
hkurt Bana da Dr akşam yemekten 1 saat önce iç dedi. Hiçbir yan etkisi olmadı . Kanım da gayet iyi. Deneyebilirsiniz belki .
kvsr91 Bende bu ilacı kullanıyorum. Doktor ne zaman istersen o zaman kullan dedi, hep 3-4 gibi içiyorum, tok karna. Hiç mide bulantım, kusmam olmadı. Belki aç karnınıza oluşunuz sizi negatif etkiliyordur.
Deletedmom272 Mhtpctn ben gece tok karnima iciyorum. Mide bulantim benimde var. 3 ayligim. Acaba zaten onceki bulantim mi yoksa ilacin etkisi mi bilmiyorum. Ilk kullandigim gunler bende de kabizlik etti. Ama simdi ne kabizim ne ishal. Az su icmeme ragmen rahat tuvalete cikiyorum