Umudum_ Kızlar 2.hamileyim ilk oglum oldu şimdi 17+6 hamileyim dün kızım olcagını ögrendim isim önerirmisiniz ?
ecembugra53 Umudum_ canım cok güzel isimler var benim sevdiklerim önereyim eylül, yaren, duru berrak defne yaprak masal kumsal birce Gülçin berre nida Nil ada
Ecesuben Kızımın adı bensu. İkinci de kız olursa doğa ya da nisa düşünüyorum. Beril de hoşuma gidiyor
Umudum_ Berra20 Aynen aslında aklımda bir kaç isim var ama kararsızım eşimlede ortk karar vermek bide
Umudum_ Berra20 Oglum adı umut kızımında umay olsun dedi esim yok dedi ikra lina almira elizan masal naz hoşuma giden isimleri saydım bunlarıda begenmedi nasıl karar vercez bilmiyorum 🤦🏻♀️
Seda89 Ecesuben evet uydurduk ikisini 😊zamanı gelince sende karar verirsin sağlıkla al evladını kucağına
Rabiamesut Umudum_ Bizim de kızımız olucak😍Adını Esila koyucaz😍Affan Bade/Vera Hüma Asel Hafsa Hila Zeynep bu isimleri çok beğeniyorum❤️Fikir olur size de