Kızlar merhaba. 30+1im. Bugün sabahtan beri bebeğim hareket ediyor hissediyorum ama sanki zayıf hareketleri. Bana mı öyle geliyor bilmiyorum ama sanki tekmeleri falan yavaş gibi. Normalde patır kütür geçiren oğlum bugün hafif hafif tekmeliyor gibi. Sizce korkmalı mıyım ya😔