Merhaba kızlar 30+6günlük hamileyim geceleri çok kasindigim için doktorum xyzal ilacını verdi bebeğe zararı yok kaşıntı oldukça iç uykunu da getirir dedi ama şimdi netten baktım içeriğini de okudum b grubu hamilelerde kullanılmasın filan yazıyor yan etkisi çok ne yapacagimi bilemedim yaaa kullanan bilen var mi aranızda