Dilruba92 Yarın tam 18 haftalık oluyorum ve bu sabahtan beri vajinada bi batma hissi var çok olmasa da tedirgin etti fazla idarara çıkma yaşıyorum 3 gündür bu sebep olmuş olabailir mı yada neden olur bilgisi olan yasayan varmı
bebegim_28 Dilruba92 bir kaç saniyelik gibi bir şey mi bende 19+2 yim 1 2 hafta önce bende de oluyordu ama 3 5 saniye sonra geçiyordu
elcinsadem Dilruba92 benimde aynı haftalarda böyle bir sıkıntım vardı. Bir kaç sebebi oluyor . Ben doktora gittim . İdrar yolu enfeksiyonu olabilir . Rahim genişliyor olabilir . Rahim ile ilgili birşey olabilir . O nedenle bir doktora görünmenizde fayda var. Bana her ihtimale karşı progestan başlanılmıştı. 1 paket kadar kullandım.
Dilruba92 bebegim_28 Aynen kısa sürüp geçiyor anlik olarak biraz karnım cıktı bu hafta rahim büyüyor galiba pazartesi kontrolün var artık o zman sorarım bakalım
Dilruba92 elcinsadem enfeksiyon vardı ilaç kullandım geçti daha önce kaybım olduğu için başından beri progestan kullanıyorum ama bu hafta karnım cıktı galiba rahim büyüyor pazartesi kontrolün var sorarım yinede doktora bakalım
izmirlih35 Bende 15 te yaşadım hala ara ara yaşıyorum.İlk başta Rahim büyüdüğü için dediler sonrada enfeksiyon yapabilir dediler. Doktorunuzla görüşün ya da sağlık ocağına bir idrar tahlili verin bence. İnşallah Rahim büyüdüğü içindir.
Dilruba92 izmirlih35 inşallah teşekkür ederim pazartesi kontrolün var doktora sorarım artık ama normal bi durum galiba daha önce kaybım olduğu için biraz takıyorum ister istemez oyuzden sormak istedim
izmirlih35 Dilruba92 aynı korku bendede oluyor het yeni bir şeyde bir şey mi oldu diye. Sürekli doktora gidip görüp sorasım var 😊