icegul Kızlar, geç döllenme ile cinsiyet arasında bi alaka var mı acaba, bilginiz var mı? Benim şuan 8. hafta olması gerekirken 6+6 yız 😊 cinsiyet ne olur şimdiden merak ediyorum. Bilgisi olan varsa yazabilir mi?
ecembugra53 icegul geç döllenmeyle cinsiyetin hiç bir Alakası yok cinsiyeti erkek belirliyor canım hangisi baskınsa o olıcak 😊 Rabbim ne isterse o olur
Sedagg icegul yumurtlama gününden kaç gün önce yaptın ya da sonra yaptın bu önemli. X kromozomu kız, y ise erkek. X 3-5 gün arası yaşıyor ve daha yavaş tempolu. Y ise bir gün yaşıyor ve çok daha hızlı. Eğerki yumurtlama gününde ya da bir önce sonra yapıldıysa erkek ihtimali çok çok yüksek. Fakat yumurtlama gününden 3 gün önce yaptıysan kız ihtimali cok yüksek. Bizim 3 gün önceydi ve kız. Diğer arkadaşlarımın hepsi yumurtlama günündeydi ve erkek oldu. Bilim cok yanılmıyor genelde :)
Sbnmkrl icegul valla benim annem bebek regli başından 10 gün içerisinde hamile kalırsan erkek sonra kalırsan kız olur dedi . Bizim ki nin cinsiyeti buna göre doğru çıktı
icegul Sedagg benim hesabımdan bir hafta geriden geliyor gebelik Haftam. Olması gereken adetten 2 hafta önce yaptık. Ama ultrason hesabına göre adetten 1 hafta önce döllenmiş nerdeyse :) Bu durum da kız mı oluyor 😊
Sedagg icegul senin yumurtlama gününü bilmen lazım:) yumurtlama gününe göre kaç gün önce kaç gün sonra yaptın o önemli. Yumurtlama günü genelde adetin bitiminden 10 gün sonra falan oluyor tahmini. Yumurtlamadan 3-5 gün sonra yaptıysan yüksek ihtimalle kız:) ben de merak ettim bana haber ver belli olunca. Benim kız mesela :)
Kaderozy icegul canım kan tahlili yaptirdinmj beta hcg kac çıkmıştı benimde Dr yumurtlama geç olmuştur dedi ama gelişmemis ihtimali de var dedi seninki nasıl
Sedagg Rum aynen öyle 7 güne kadar yaşıyormuş. Y kromozomu ise 1 gün. Erkek bebek isteyenlet yumurtlama gününde yapmalı. İhtimal çok daha yüksek oluyor. Ben erkek istiyordum ama bu araştırmayı hamile kaldıktan sonra yaptım 😬😬
icegul Sedagg yumurtlamam geç olduğu için zaten geç döllenme oldu :) tam olarak tarihini bilemiyorum geç yumurtladığım için. Ama adetten 2 hafta önce yapmıştık. Sonra hiç yapmadık. Yumurtlamam eğer yaptığımız gün olmuş olsaydı gebelik haftam 8 olacaktı. Ama geç yumurtladığım için gebelik Haftam 6 +6 😊
icegul Sedagg bide yumurtlamadan kaç gün sonra rahime yerleşmiş ve gebelik başlamış oluyor. O da önemli galiba :) çünkü ilişkiden nerdeyse 2 hafta sonra başlamış benim gebelik
Rum Sedagg benimde gönlümden erkek geçiyordu böyle şeyler olduğunu bilmiyordum hamile kalınca öğrendim bende senin gibi iş işden geçtikten sonra ogrendim😁🙄 yapacak bisi yok artık çok gec☺ yumurtlama gününü tam bilemeyiz ama acaba testle mi biliyolar ben hiç yumurtlama testi yapmadım yumurtalarıyım gün sadece belirti okuyordu
Sedagg icegul seninkinde değişik bir durum söz konusu :)) normalde yumurtlama gününe kadar bekler o gün döllenir. Döllendiği an ise artık oluşum başlamış olur rahimde. Senin regli uzunlugun reglin olmanda içinde 28 den daha uzun sanırımki döllenme günün çok uzun. Senin yumurtlama günün geçtir ve o tarihlere yakın bi zamanda yapıldıysa yüksek ihtimalle erkek gibi geliyor. Tam günleri de bilmiyoruz ama erkek bence öyle hissettim :)
icegul Sedagg reglim 31 gündü. Ama ona göre de 1 hafta geç çıkıyor :) her türlü hesapladım. Doktora gittiğimde daha 4 haftalıktı. Adetimde 1 hafta geçmişti üstelik :) baya geç döllenmiş ama nasıl olmuş anlamadım
Sedagg Rum yumurtlama gününnü hesaplayan uygulamalar var p.c uygulaması dana söylüyor yumurtlama gününü ama son 6 aylık regli başlangıç ve bitişlerini tam doğru girmen gerekiyor. Ona göre algoritmasını kuruyor. Ya da internetten de bakabilirsin senin reglin ve reglin dışında temiz kalma sürene göre hesaplıyor yumurtlama gününü. Ya da en kötü riske atmayıp bunun testleri var yumurtlaöa gününü bulan onlara bakıcaksın
Sedagg Rum seninki kaç haftalık ve cinsiyet tahmini yaptımı doktor:) bana kız dedi 😬 eşim kız istiyordu ben erkek. Rabbim hayırlı evlatlar versin hepimize tabii
Sedagg Sbnmkrl nasıl yani? Regli bitince kaç gün içinde? Ya da regli başlangıcından itibaren 10 gün mü? Seninki erkek mi oldu?
Sbnmkrl Sedagg evet vallahi öyle oldu. Hatta annem derdi kadın doğumcular ayarlıya biliyor kız bebek veya erkek bebek olsun diye tarh veriyorlarmış yumurtlama tarihini hesaplayıp
Rum Sedagg öyle program vardı zaten canım ben 1 senedir kullanıyorum ama işte yumurtlamadan önce sonra ilişkiye girilip erkek kiz olacağını bilmiyordum ne çıkarsa diye biliyodum herşeyin bi teorisi varmis
gdsiday Sedagg oğlumda ve adet biter bitmez ve yumurta takibi ile hamile kaldım elbette X veya Z ama eskiler hep dşyo adetten sonra erkek adete yakın kız… Allah herkesin gönlüne göre versin evlat bambaşka
Rum Sedagg 35 haftalik hamileyim canım ben. Ilk 14 de kesin erkek dediler 18 de kesin kiz dediler… 20 de ayrintiliya girdim kesin bisi diyemem çıkıntı da var gibi dedi sonra kendi doktorum en son artık kiz dedi ve 35 haftaya geldim inanasim gelmiyo o kadar çok değişti ki… Ilk gittiğim de 5 haftalıkken kese görünmedi geç dollenme dedi doktor 1 hafta sonra gidince o zmaan duyduk kalp atosini