Ben de yeni gebeyim. Geç dollenme olduğu için henüz tam olarak kaç haftalıgim bilemiyorum. Büyük ihtimalle 6 ama. Yarın randevum var zaman geçmek bilmiyor birde kötü şeyler duymaktan korkuyorum. Kötü dusunmemeye çalışıyorum ama yok. Sanırım 9 ayım hep böyle geçecek ya da anne olmak böyle bı şey sürekli korkmak kaygilanmak.