Wonderanne kocak_57 ultrason fotoğrafi varsa onun üstünde boyu yazıyor fl değerini 7le çarp boyu o kadar
Mucizem_mmm Tgbkzn teşekkür ederim ama inanın ekstra yediğim hiç bir şey yok normal sabah 10 da kahvaltı saat 1 de meyve ve yoğurt akşamlarıda akşam yemeği ☺️ Her bebeğin yapısı gelişimi Farklı hiç takılmayın boya kiloya sağlıklı doğsunlar tek duamız o 🥰
AybarsMomy demiriz 36+3tü sanırım 2900 Gr 51 cmdi. 38+1 bugün gittik ama ölçüm yapmadı çatı muayenesi oldum bilmiyorum oğluş ne kadar oldu ☺️
Sdaakll Zelihahut hem iri oldugu icin hemde ben cok zor bi hamilelik gecirdim normalde 1 temmuzdu dogumu doktor 25 hazirana geri cekti