busratunk5
Maalesef gebelik yok…
Son adetim 23 şubattı Mart Nisan iki ay adet olmadım, 28 nisanda dr. Gittik ultrason ile baktı bebek yok, kan verdik kanda bebek yok. Ve Beta HCG:1.20 idi.
1 hafta sonra sökücü başladım ve o ay yine adet olmadım. Mayısta son haftası Dahiliye gittim ve Beta HCG;7400 filandı. Hemen yukarı çıktım ve 5+6 Haftalık hamileyim. Kesede var, bebekte var, kalp atışında var.
Dr. Gittiğimde 29 nisanda ve benim bebeğim 8 nisanda döllenmeye başlamış. Hala çözemedik nasıl oluyor diye.🧐