BuseSanamer bundan 2.bucuk sene once nikah icin saglk belgesiydi sanirm hazirlatirken doktor esime demisti eşinz aşıri kansz boyle devam ederse ilerde gebelil olursa ya bebegi yada eşini kaybedersn dedi cok korkmustm sonradan tedavi olmadim..tam 2.senem doldu o ay hamile kaldm kanım düşük cikiyor bazen kan ilaclari veriyo doktorum kabzlik yapiyo evet ama kabizlik icinde surup verdi canim kansizliktan dolayi hamileligim kolay gecmez diye dusunuyordum ama allaha sükür bi sorunum yok.
Ciğer,hakiki pekmez ye canım pekmezin hakiki olması daha iyi kan yapıcı seyler tuket zaten haftan ilerledikce kan haplaei vitamin vb syler verirler.l