Mucizem_mmm Merhaba hanımlar Bursa pembe mavi hastanesinde doğum yapan var mı aranızda. Süreç nasıldı hemşire ebe ve çalışanların ilgisi nasıldı bebek için yeni doğan yoğun bakım bölümü yeterli mi? Bilgi alabilirsem çok sevinirim.
MihrimahT Mucizem_mmm ben de 39+2 deyim ve sancılarım kanamam başladı artık. Yakında gelir bebişim sanırım. Pembe mavide yapmayı düşünüyorum. Pandemiden dolayı kadın doğum hastenesi olması sebebi ile seçtim burayı. İnşallah iyi çıkar.
Caglayamac Mucizem_mmm sanırım ama bence iyi bir hastane tamamen kadın doğum üzerine olduğu için içim rahat benim🥰
Eeezgi Ben de burada bekleyeyim Aycan bey doktorum, kısmetse ben de orada doğum yapacağım. Daha önceki gebeliğimde sorun olduğunda ameliyatım orada olmuştu hemşireler de doktor da çok ilgili. Her zaman ulaşabiliyorum, çok memnunum.
Zilanaaa Eeezgi benim de doktorum Aycan Kopuz. Son gunlerim bakalim ben dogurunca sizlere yazarim sorularinizin cevabini😄
Seter Eeezgi çok güzel bı doktor secmissiniz. Annemin ameliyatını yapmışt. Düşük yapan bı arkadaşımda tesadüfen ona denk gelmiş çok çok memnun. Ben değil ama pembe mavi de yengem doğum yaptı gayet ilgilileri memnun kaldı iki bebeğinde de oradaydı. Odalar temiz ferah güzel iki doğumla ayrıldı.
Eeezgi Zilanaaa o kadar rahatlatıyo ki insanı 😊 çıkınca aklınızda hiç soru kalmıyo her şeyi daha siz sormadan anlatıyo uzun uzun 🙏🏻 Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım 😊🥰
Mucizem_mmm Seter ne güzel ben medicana ve pembe mavi arasında kaldım doktorum virüs yükselirse pembe mavi de yaparız ama yükselmezse medicana da yapabiliriz dedi o yüzden sormak istedim