Merve39 Eskişehir de yaşayan arkadaşlar ümit Hastanesi’nde muayenesi ücreti ne kadar acaba kontrole gitmem gerekiyor, memleketteyim şuan Eskişehir deki hastaneye hiç gitmedim hangi doktora gideyim sizce
Minikfasulyem26 Merve39 bn oraya gdyrm batikenttekine kadin dogum 165 tl muayne ucreti doktor dilek ulusoya gidyormm cok cok memnunumm
Nimesay1 Merve39 Dilek Hanımı ben de tavsiye ederim.Geçen sene talihsiz bir olay yaşadım rahim ağzı yetmezliğinden 19 haftalık kızımı kaybettim ilgisi alakası en önemlisi hastaları ile empati kurması beni çok etkilemişti.Hem Dilek Hanım hem adını bilmediğim ama anne şefkatiyle yaklaşan ebem acımı paylaşmışlardı.Eskişehirde olsam kendimi gözü kapalı emanet ederim diyebileceğim bir doktor.
Nzlierdm Merve39 bende seda deniz ışıklara gidiyorum ve çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim. Fakat talat beyi asla tavsiye etmiyorum dış gebeliğimi anlamamıştı kimyasal gebelik diye başından savmıştı
Merve39 Minikfasulyem26 teşekkür ederim canım ben. Kırklarelinde 70 TL’ye muayene oluyorum biraz fazlaymış 😄 ama memnunsan tabi değer
61gamze81 Merve39 çok memnunum canım sempatik ve anlayışlı bi doktor sakinleştirici bi yapısı var eşi de içeri alıyor ☺️