ceren63 Yapılan bi araştırmaya göre bu sene doğumların yüzde yetmişinin erkek olması bekleniyormuş. Cinsiyetini öğrenen anneler buyurun ankete
Dilara22 Sene olarak erkek senesi filan saçma geliyor birine sorsam erkek diğeri kız oluyor. Allah’ın takdiri yani
Rabiamesut Benim kızım olucak ve etrafımda bu sene erkekten çok kız bebek doğdu😂bizde kız senesi oluyor sanırım😁