Kızlar merhaba hamileliğimin 34. haftasındayım normalde son aylarda daha fazla kilo alışı gerçekleştiği söylenir ama ben üç haftadır kilomu koruyorum hatta iki kiloya yakın da kilo kaybı yaşadım, aranızda benim gibi olan var mı ya da sebebini bilen var mı?